1. Gilboyto's Avatar
    Hey guys,

    I just wanted to introduce myself Ive been lurking around since around the beginning of the month about iPhones. I recently purchased a 1.1.2 OOB and have had it has a 1.1.1 jailbroken and activated for about a week now.

    I just wanted to introduce myself and say thanks for all the info that is on here, I couldnt have done anything without it!

    I am waiting for my StealthSIM to arrive from iphonestealth, they actually sent it out yesterday and will be delivered TOMORROW before 1030am which is amazing IMO.

    Anyways, thanks again for the info Ill be searching around here a lot hopefully ill be able to find something cool that I can contribute
    2007-12-13 04:24 AM
  2. Broomhead's Avatar
    Welcome
    2007-12-13 04:46 AM
  3. Digital Oxygen's Avatar
    WTF? Another n00b that doesn't ask a question in his first post?

    The world is going to hell in a hand basket!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Welcome to mmi.
    Search NAZI
    2007-12-13 05:43 AM
  4. ucim2cute's Avatar
    Hey there, welcome, I am a newbie too!

    You'll love this site, and it WILL help you alot!! Hey if it can help, me, it can help anyone!! ha!
    Stay Sexy, Sweet, and Wonderful!
    2007-12-13 06:06 AM
  5. Gilboyto's Avatar
    Haha, good to hear.
    Ive been lurking on here for only about a week but I think Im pretty up to date on most things going on as far as jailbreaking, unlocking etc. I already jailbroke and activated it, and my stealthsim will be here tomorrow so I am excited to say the least. cursed BL 4.6 but I guess money fixes everything is the moral? lol
    2007-12-13 08:40 AM
  6. Cody Overcash's Avatar
    exactly, a life lesson, throw money at all problems
    2007-12-13 11:26 AM
  7. Imahottguy's Avatar
    Welcome to the madness *hua hahaha*
    2007-12-13 12:37 PM
  8. silencer's Avatar
    Welcome To MMI
    2007-12-15 06:31 AM
  9. schneiderman's Avatar
    welcome mate
    2007-12-15 06:58 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD