1. Bo Troxell's Avatar
    ^ oh well, gotz to be more single boys there, lolz
    But that isn't the motivation to go there, just looks beautiful, and I love island living.
    I grew up in Ft.Lauderdale, Florida and my dad also had a place to escape in the Keys, "Islamorada" was the name of the island, it was right on the water/ocean, boating, fishing. I have such awesome memories being there.
    2011-01-30 04:22 AM
  2. Simon's Avatar
    2011-01-30 04:24 AM
  3. whereswaldo's Avatar
    Me and my boys

    which ones you?
    Name? whereswaldo
    iDevice + Firmware? 32GB Black iPhone 4 iOS 5.0
    Computer + OS? Dell Inspiron 15R 2nd Gen i5, 2.3 Ghz, 750GB HDD, 8GB RAM Windows 7 HP
    Location? Toronto
    Found yet? No
    2011-01-30 04:32 AM
  4. Bo Troxell's Avatar
    ^the guy with his fist in his drink, lmao
    2011-01-30 04:33 AM
  5. Simon's Avatar
    2011-01-30 04:34 AM
  6. Cowboy's Avatar
    White shirt
    2011-01-30 04:34 AM
  7. Simon's Avatar
    ^the guy with his fist in his drink, lmao
    Yup, that's me
    2011-01-30 04:34 AM
  8. Cowboy's Avatar
    Dang all at once lol
    2011-01-30 04:34 AM
  9. Bo Troxell's Avatar
    Yup, that's me
    your so dang cute too, I heard of 2 fisted drinkers before, but that's a new one. A Bermuda thing I guess. lolz
    2011-01-30 04:41 AM
  10. Simon's Avatar
    lol, I think I was trying to hide the drink. Seems whenever I have pics taken with my friends I always have a drink in my hand
    2011-01-30 04:43 AM
  11. Bo Troxell's Avatar
    Sooooooooooooooo, your saying you have a problem then right? muahahaha
    2011-01-30 04:44 AM
  12. Cowboy's Avatar
    Sounds like good friends if you always have a drink in your hand
    2011-01-30 04:44 AM
  13. Simon's Avatar
    Sooooooooooooooo, your saying you have a problem then right? muahahaha
    lmao, no, no problem. I actually very rarely drink anymore. Having kids will throw a ratchet in your social life lol.

    Sounds like good friends if you always have a drink in your hand
    Sure are
    Last edited by Simon; 2011-01-30 at 04:47 AM. Reason: Automerged Doublepost
    2011-01-30 04:47 AM
  14. thetoothfairy's Avatar
    Wow x98car you actually left MMi and went to the bar and had a drink?
    2011-01-30 05:37 AM
  15. Simon's Avatar
    Wow x98car you actually left MMi and went to the bar and had a drink?
    lmao, it happens every once in awhile
    2011-01-30 05:41 AM
  16. thetoothfairy's Avatar
    At the rate your going you will catch up to SB soon.... lol I see he has put the peddle to the metal again! I am going to just set here and enjoy the race!
    2011-01-30 05:43 AM
  17. Bo Troxell's Avatar
    At the rate your going you will catch up to SB soon.... lol I see he has put the peddle to the metal again! I am going to just set here and enjoy the race!
    There is no way anyone will ever catch SB, but Simon is giving it a a go.......lolz
    2011-01-30 05:46 AM
  18. Cowboy's Avatar
    Statically he is doing more then sb so if he keeps it up he will pass sb in 10 years lol
    2011-01-30 05:48 AM
  19. thetoothfairy's Avatar
    SB must be a little worried because he has been really posting again..
    2011-01-30 05:48 AM
  20. Simon's Avatar
    This last month, and especially last few weeks SB has really stepped it up again. He posts a lot faster than I do. Hopefully he will take some time off and then I can catch up a little
    2011-01-30 05:49 AM
2,402 ... 35393101102103104105113 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD
We have updated our Privacy Policy and Terms & Conditions. Please check them out.