1. Cowboy's Avatar
    Told ya west
    Told me what
    2011-04-04 04:50 AM
  2. Stray's Avatar
    About the time zone
    2011-04-04 04:51 AM
  3. Cowboy's Avatar
    I still doubt the release
    2011-04-04 04:54 AM
  4. Stray's Avatar
    Well......
    2011-04-04 04:55 AM
  5. Cowboy's Avatar
    Well if it happens I will admit I am wrong but till it happens I am going to doubt
    2011-04-04 04:59 AM
  6. Stray's Avatar
    Lol
    2011-04-04 05:00 AM
  7. Cowboy's Avatar
    So bored right now I need to be home playing with my pro lol
    2011-04-04 05:02 AM
  8. Stray's Avatar
    So bored right now I am playing with my pro
    that was officially the scariest thing you have ever said str4y.
    Dude T.M.I
    2011-04-04 05:03 AM
  9. Cowboy's Avatar
    How can your be bored when something so beautiful is sitting in your lap
    2011-04-04 05:05 AM
  10. Stray's Avatar
    Well right now I'm not I'm about to try that Steam thing awesomeSlayer was talking about
    that was officially the scariest thing you have ever said str4y.
    Dude T.M.I
    2011-04-04 05:06 AM
  11. Cowboy's Avatar
    Have fun
    2011-04-04 05:08 AM
  12. Stray's Avatar
    Thank You Sir
    that was officially the scariest thing you have ever said str4y.
    Dude T.M.I
    2011-04-04 05:09 AM
  13. Cowboy's Avatar
    Yup
    2011-04-04 05:09 AM
  14. Orby's Avatar
    Orby already has the untethering files.



    It was at http://antid0te.com/untether.zip (https://twitter.com/i0n1c/status/54273646499344384) but of course, it's been taken down.

    Anybody wanna loan me some computing cycle assistance for cracking this AES-256 encrypted ZIP? lolz.
    2011-04-04 05:14 AM
  15. Cowboy's Avatar
    Yeah let me get right on that
    2011-04-04 05:18 AM
  16. Stray's Avatar
    Orby send me the files and watch me unzip it
    that was officially the scariest thing you have ever said str4y.
    Dude T.M.I
    2011-04-04 05:19 AM
  17. Orby's Avatar
    Orby send me the files and watch me unzip it
    I linked you.
    2011-04-04 05:24 AM
  18. Cowboy's Avatar
    Lmao
    2011-04-04 05:24 AM
  19. Stray's Avatar
    I linked you.
    I got it j/k
    that was officially the scariest thing you have ever said str4y.
    Dude T.M.I
    2011-04-04 05:26 AM
  20. Orby's Avatar
    I got it j/k
    Oh, you meant you wanted a /working/ link?

    (File hosted without changes per the terms of the GPL license).
    2011-04-04 05:31 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD