1. Cowboy's Avatar
    Just had surgery.
    Got a root canal not as major as one1's surgery but my face is swore and cant feel parts of it
    2011-06-22 11:21 PM
  2. Orby's Avatar
    Just had surgery.
    Got a root canal not as major as one1's surgery but my face is swore and cant feel parts of it
    Ugh, that sucks. Sorry man.

    I do hope Brian is okay. Scary **** man.
    2011-06-22 11:28 PM
  3. Cowboy's Avatar
    One1 s ok
    And yea I am just sore eating ice team right now tho and it is delicious
    2011-06-22 11:50 PM
  4. Bo Troxell's Avatar
    One1 s ok
    And yea I am just sore eating ice team right now tho and it is delicious
    Yummy, I am so glad your both OK. Made my day.
    2011-06-22 11:54 PM
  5. Cowboy's Avatar
    Yeah it was good just woke up from a power nap feel much better still cant fell parts of my face tho lol
    2011-06-23 02:21 AM
  6. one1's Avatar
    Root canal's suck! All teeth procedures suck! I have to figure out what to do with a chipped one that is chipped too far down THIS TIME (3rd ties a charm!) to rebuild again. It's either implant or parcel. Flip a coin.
    2011-06-23 03:30 AM
  7. Cowboy's Avatar
    Yeah me and the dentist are not good friends I don't have bad teeth but anytime I have work done I am always stupid sore
    2011-06-23 03:39 AM
  8. moon#pie's Avatar
    2011-06-23 06:51 AM
  9. Cer0's Avatar
    Needed you around today Moon. Me and a buddy were working on Portal 2 trophies and needed a third person to hug. lol
    [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
    2011-06-23 06:54 AM
  10. moon#pie's Avatar
    ummmm, haha? lol Been quite busy. school, work, shopping, hanging with friends... ect
    2011-06-23 06:55 AM
  11. Cer0's Avatar
    We ended up getting it by using each other's wife's accounts. But would have been much easier to just have that third person lol.
    [CENTER][SIGPIC][/SIGPIC][/CENTER]
    2011-06-23 06:59 AM
  12. one1's Avatar
    Yeah me and the dentist are not good friends I don't have bad teeth but anytime I have work done I am always stupid sore
    I'm the opposite. Never really much soreness, don't even take my pain pills. ..".....but cannot STAND the procedure.
    2011-06-23 08:12 AM
  13. Cowboy's Avatar
    I am not big of modern meds so i dont take anything 99 percent of the time but i dont know why but even when i go in for a simple cleaning my jaw gets locked up and it my mouth starts hurting. But 24-48 hours later i am ok
    2011-06-23 08:14 AM
  14. Simon's Avatar
    I'm same way. Jaw always kills me when going in for a cleaning. Not used to my mouth being open so long.
    2011-06-23 02:20 PM
  15. Cowboy's Avatar
    That's what she said
    But for real I know what you mean
    2011-06-23 02:44 PM
  16. one1's Avatar
    Could be underlying TMJ. Might show up with a vengeance later.
    2011-06-23 03:26 PM
  17. Cowboy's Avatar
    So some Att big wigs are stopping by the store today. Should be fun. Was told to be prepared for them to talk to me since I am number one in sales in are store nd ranked number 8 in district
    2011-06-23 03:48 PM
  18. one1's Avatar
    Tell them you're number one and ain't got TIME to talk to them, then stay the hell out of theIr way!
    2011-06-23 04:37 PM
  19. Cowboy's Avatar
    Yeah that will get me promoted quick to customer
    2011-06-23 04:39 PM
  20. one1's Avatar
    Need I look back to where you said you needed to do more with your life, etc, blah blah.....?
    2011-06-23 07:23 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD