1. Simon's Avatar
    2011-09-17 03:21 PM
  2. Cowboy's Avatar
    +1 lol
    2011-09-17 03:22 PM
  3. 2k1's Avatar
    Might be gonna git an iPad today fingers crossed
    2011-09-17 03:23 PM
  4. Cowboy's Avatar
    What gb and wifi or 3G?
    2011-09-17 03:24 PM
  5. 2k1's Avatar
    Wifi and 3G not sure on storage yet wife was talking about gittin one
    2011-09-17 03:25 PM
  6. Cowboy's Avatar
    32gb is the way too go
    2011-09-17 03:26 PM
  7. 2k1's Avatar
    Ya thats what I was thinking
    2011-09-17 03:29 PM
  8. Broomhead's Avatar
    32GB and WiFi
    2011-09-17 03:32 PM
  9. Simon's Avatar
    2011-09-17 03:44 PM
  10. Cowboy's Avatar
    64gb wifi myself. I like space
    Well Simon your a big baller.
    2011-09-17 03:46 PM
  11. Broomhead's Avatar
    Yeah, I'm just cheap
    2011-09-17 03:47 PM
  12. Cowboy's Avatar
    I can't even afford one right now think I am going to order an ssd tho tonight
    2011-09-17 03:48 PM
  13. Simon's Avatar
    Well Simon your a big baller.
    You know it
    Gotta have the biggest/best/latest one.
    2011-09-17 03:54 PM
  14. Cowboy's Avatar
    Haha
    2011-09-17 03:54 PM
  15. 2k1's Avatar
    Ok no iPad she wants a new bedspread sheet 15 piece set
    2011-09-17 04:00 PM
  16. Cowboy's Avatar
    That's not
    Important lol
    2011-09-17 04:02 PM
  17. Simon's Avatar
    Hmmm....iPad Vs Bedspread set.

    No Contest lol
    2011-09-17 04:03 PM
  18. 2k1's Avatar
    Ya well I can't tell her no right now blah maybe we can git both!
    2011-09-17 04:04 PM
  19. Cowboy's Avatar
    That's the right answer
    2011-09-17 04:05 PM
  20. 2k1's Avatar
    She said we will see lol ya know what that means
    2011-09-17 04:06 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD