User Tag List

  1. raduga's Avatar
    btw,
    good morning!
    2011-10-16 08:17 PM
  2. 2k1's Avatar
    It's 12:20 here good afternoon
    2011-10-16 08:19 PM
  3. raduga's Avatar
    I really miss dreamboard wish I could add more notifications in the swipe down instead of stocks lol
    its not just stocks, you can get weather too!
    Last edited by raduga; 2011-10-16 at 09:35 PM.
    2011-10-16 08:22 PM
  4. Simon's Avatar
    gamecenter doesnt have a notifications widget. Just stocks and weather.
    2011-10-16 08:26 PM
  5. raduga's Avatar
    gamecenter doesnt have a notifications widget. Just stocks and weather.
    Settings->Notifications-> ?
    2011-10-16 08:41 PM
  6. Simon's Avatar
    Settings->Notifications-> ?
    Ya, gamecenter is just like any other app there. You can see notifications for it in notification center. But there is no widget for it like stocks or weather.
    2011-10-16 08:46 PM
  7. SharpieBandit's Avatar
    That's how my gmail is. And 1 of my yahoo accts. I have 10 email accts on my phone that I use daily.
    So your battery lasts like an hour?
    Steam ID: gentrytj
    Origin ID: gentrytj
    Gamertag: TJ McHoonigan
    PSN ID: TheWyzeMan
    Twitch.TV: TJ_McHoonigan
    2011-10-16 09:05 PM
  8. Paco's Avatar
    With all these tweaks coming out for noti center, i really do want to jailbreak but the tether is whats making me not jb it right now

    Hm apple should patent jailbreak
    2011-10-16 10:05 PM
  9. 2k1's Avatar
    Charged up my phone to 100% before I did some turn off and lowered settings now gonna see if that works

    With all these tweaks coming out for noti center, i really do want to jailbreak but the tether is whats making me not jb it right now

    Hm apple should patent jailbreak
    Do the tethered jailbreak and let me know lol. Why can't I see what I'm typin now blah.

    Charged up my phone to 100% before I did some turn off and lowered settings now gonna see if that works



    Do the tethered jailbreak and let me know lol. Why can't I see what I'm typin now blah.
    See blue cursor
    Attached Thumbnails The randomly off topic thread-imageuploadedbymodmyi1318792312.118648.jpg   The randomly off topic thread-imageuploadedbymodmyi1318792392.137354.jpg  
    Last edited by 2k1; 2011-10-16 at 10:12 PM.
    2011-10-16 10:06 PM
  10. The Man of Sand's Avatar
    Is it bad to have downloaded the bible app because the icon looked cool?
    2011-10-16 10:12 PM
  11. Stray's Avatar
    I don't see why its bad
    that was officially the scariest thing you have ever said str4y.
    Dude T.M.I
    2011-10-16 10:16 PM
  12. Paco's Avatar
    Charged up my phone to 100% before I did some turn off and lowered settings now gonna see if that works



    Do the tethered jailbreak and let me know lol. Why can't I see what I'm typin now blah.



    See blue cursor
    So it isnt me! Ever since i had ro restore to 4,3,5 i had this problem . I have to scroll up to see what type .

    Is it bad to have downloaded the bible app because the icon looked cool?
    Lol god is watching u
    2011-10-16 10:20 PM
  13. Orby's Avatar
    Every time iTunes throws a SIGABRT (0x0 malloc error); I throw a hissy. I'm throwing tantrums now like a damn three year old.

    iTunes 10.5.1 will NOT launch for me right now... with 14956 MiB of RAM available, and 11367 MiB totally unallocated. -_-
    2011-10-16 11:23 PM
  14. PathKiller29's Avatar
    Charged up my phone to 100% before I did some turn off and lowered settings now gonna see if that works



    Do the tethered jailbreak and let me know lol. Why can't I see what I'm typin now blah.



    See blue cursor
    yeah been dealing with that sense the app came back....
    ur gonna hafta constantly drag it down to look what ur typing LOL
    2011-10-16 11:44 PM
  15. 2k1's Avatar
    It only does it when ya quote someone
    2011-10-16 11:47 PM
  16. Simon's Avatar
    Does it when you type a lot too. Very annoying.
    2011-10-16 11:51 PM
  17. 2k1's Avatar
    Well then we can't quote or type long lol
    2011-10-16 11:52 PM
  18. Simon's Avatar
    2011-10-16 11:54 PM
  19. Stray's Avatar
    I'm bored
    that was officially the scariest thing you have ever said str4y.
    Dude T.M.I
    2011-10-16 11:56 PM
  20. The Man of Sand's Avatar
    I'm bored
    I thought you were stray
    2011-10-17 12:14 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD