1. H4CK3R's Avatar
    Haha don't fall asleep
    2012-04-11 04:37 PM
  2. 2k1's Avatar
    Ya I'm trying my best
    2012-04-11 04:38 PM
  3. H4CK3R's Avatar
    Boredom can kill...
    2012-04-11 04:38 PM
  4. 2k1's Avatar
    Agree drinks and food keeping me awake
    2012-04-11 04:39 PM
  5. H4CK3R's Avatar
    Happens all the time
    2012-04-11 04:42 PM
  6. 2k1's Avatar
    True that
    2012-04-11 04:42 PM
  7. H4CK3R's Avatar
    Dude you are like the fastest typer/replier ever! Lol I reply to one thread and then you reply to the other and then you reply to that thread lmao I can barely keep up
    2012-04-11 04:46 PM
  8. 2k1's Avatar
    Lol c'mon gotta be quicker let's go
    2012-04-11 04:47 PM
  9. H4CK3R's Avatar
    Haha I barely can because of the 30 second limit to stop spam :P
    2012-04-11 04:47 PM
  10. 2k1's Avatar
    Muhahhahaha
    2012-04-11 04:48 PM
  11. H4CK3R's Avatar
    Kyle is evil with that rule I hardly ever see spam on here but maybe because you guys remove it so quick
    2012-04-11 04:49 PM
  12. 2k1's Avatar
    I just removed 7 different spam post
    2012-04-11 04:50 PM
  13. H4CK3R's Avatar
    Dang... This old Minecraft server I used to play on had a website (They shut the server down but forgot the website) If you want to see some serious spam look at this place TranzCraft - Index
    Seriously look at it, it's sad :P
    2012-04-11 04:56 PM
  14. 2k1's Avatar
    Minecraft I have never played that game
    2012-04-11 04:57 PM
  15. H4CK3R's Avatar
    You should... I'm playing it right now
    2012-04-11 04:57 PM
  16. 2k1's Avatar
    Don't look like my kinda game
    2012-04-11 04:58 PM
  17. H4CK3R's Avatar
    Lol I love it
    2012-04-11 05:00 PM
  18. 2k1's Avatar
    I play games for a couple days then I git bored with them
    2012-04-11 05:03 PM
  19. H4CK3R's Avatar
    I don't ever seem to get bored with games lol I don't know why I just love CoD and stuff
    2012-04-11 05:04 PM
  20. 2k1's Avatar
    Something like that then ya
    2012-04-11 05:14 PM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD