1. CyberGreg's Avatar
    This has been on my Installer source for several weeks now and no one noticed.... come on a quick google search should give you a chuckle or two...

    2007-10-10 07:07 PM
  2. tonydrone's Avatar
    haha.. Nice, I actually never caught that. A link for those not getting it. Link
    2007-10-10 08:49 PM
  3. Gazoo's Avatar
    heh heh. Nice!
    The Cake Is A LIE!
    2007-10-10 09:01 PM
  4. aziatiklover's Avatar
    yea I saw that in my installer but I have no use for it since it was already unlock from ibrickr haha
     Think Different
    2007-10-10 09:18 PM
  5. Murfunit's Avatar
    This has been on my Installer source for several weeks now and no one noticed.... come on a quick google search should give you a chuckle or two...

    Nah I saw it.

    How do you think I unlocked my first 1.0.2 -> 1.1.1 iBrick?
    Je t'aime encore, Roguette
    2007-10-10 09:21 PM
  6. CyberGreg's Avatar
    haha.. Nice, I actually never caught that. A link for those not getting it. Link
    Yup, you got it!

    RANDALL L. STEPHENSON, age 47, is Chief Operating Officer of AT&T Inc.


    yea I saw that in my installer but I have no use for it since it was already unlock from ibrickr haha
    You didn't get it..

    ------

    How about the other one?
    Last edited by CyberGreg; 2007-10-10 at 09:35 PM. Reason: Automerged Doublepost
    2007-10-10 09:34 PM
  7. one1's Avatar
    so.....spoof?
    2007-10-10 10:16 PM
  8. aziatiklover's Avatar
    Yup, you got it!







    You didn't get it..

    ------

    How about the other one?
    sorry but I'm confused now haha
     Think Different
    2007-10-11 12:54 AM
  9. unclear's Avatar
    2007-10-11 12:57 AM
  10. aziatiklover's Avatar
    stephenson lol
     Think Different
    2007-10-11 01:20 AM
  11. unclear's Avatar
    2007-10-11 01:22 AM
  12. aziatiklover's Avatar
    hehe yea, kinda funny.
    hell yea son
     Think Different
    2007-10-11 01:25 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD