1. branco145's Avatar
    Ill send out messages to the beta testers in a few minutes and Ill open a forum on my website, so there they can send feedback

    **EDIT CPJR- Link removed, not allowed**

    So links are sent out I have now 20 beta testers, I think thats enough
    Last edited by cpjr; 2009-10-08 at 12:52 AM. Reason: Automerged Doublepost
    2009-10-07 05:27 PM
  2. BlackWolf's Avatar
    Hannah Montanna? lol
    omg I thought the same thing o.O

    PS: I would be super-mega-careful with using the apple apple as you page icon and the leopard desktop background as your logo and iApple as your name and stuff. apple goes pretty crazy with those kinds of things, just saying ^^ you don't wanna get sued, do you? ;-)
    2009-10-07 05:30 PM
  3. jayteez's Avatar
    please add me to you beta testing.
    2009-10-07 05:33 PM
  4. branco145's Avatar
    omg I thought the same thing o.O

    you don't wanna get sued, do you? ;-)
    hhmm no^^

    please add me to you beta testing.
    I have enough beta testers for now, maybe later.
    Last edited by branco145; 2009-10-07 at 05:39 PM. Reason: Automerged Doublepost
    2009-10-07 05:39 PM
  5. jcop's Avatar
    Mmm, this seems fake he won't add me to his beta testing. He makes it seem like the jb is simple but does not show his 3gs jb or the new abb store? What do you guys think? wait for geohot? and why is the title blacksnow in 3-4 weeks if it's done? oh ya and I can't post comments on his forum.
    2009-10-07 05:43 PM
  6. branco145's Avatar
    The new Abb Store is in the video. I have enough beta testers with iPhone, iPhone 3G and iPhones 3GS and iPod touches. My email account is full!!!!

    4.) problem solved^^
    2009-10-07 05:46 PM
  7. jcop's Avatar
    any beta testers care to report back?
    2009-10-07 06:12 PM
  8. branco145's Avatar
    Look at my forum, this is the official feedback website
    2009-10-07 06:29 PM
  9. jcop's Avatar
    i'm good, ur forum is in german and ur jb is not looking so real.
    2009-10-07 06:38 PM
  10. enono's Avatar
    Look at my forum, this is the official feedback website
    Can't open up your forum, and your twitter is in German.
    2009-10-07 07:42 PM
  11. dartveiga's Avatar
    It seams fake to me...
    2009-10-07 08:11 PM
  12. Splitroaster's Avatar
    Yeah well I never got a link lol did anyone from here, who are the 20 beta testers
    2009-10-07 08:13 PM
  13. ChrisRC1985's Avatar
    the fact that there is hannah montana in the background is a deal breaker for me...
    Previous Phone: AT&T Tilt
    Rom:Phoenix3 Win6.5 -Also Running Android 1.5-
    Radio:1.71.xx.x

    Carrier: AT&T
    Location: Rhode Island
    2009-10-07 08:48 PM
  14. FlipFlopHHJ's Avatar
    I can't belive how spoilt people are behaving.. You don't deserve to get any jailbreak.

    First people go telling dev team they suck just because they do quality and not quick and dirty like geohot.. and now you call this guy a fake just because you can't speak german..

    Im amazed these people bother helping people jailbreak their devices.
    2009-10-07 09:04 PM
  15. Bo Troxell's Avatar
    I can't belive how spoilt people are behaving.. You don't deserve to get any jailbreak.

    First people go telling dev team they suck just because they do quality and not quick and dirty like geohot.. and now you call this guy a fake just because you can't speak german..

    Im amazed these people bother helping people jailbreak their devices.
    I applaud you. Tell it like it is my friend. Props.............
    2009-10-07 09:10 PM
  16. Simtech's Avatar
    Well, like my Dad used to say "Proof is in the pudding" we just want to see some pudding... lol
    Actually, the best saying my Dad used to say was "If it's got tit's or tires, it's going to give you problems"
    But that saying doesn't really apply here, so I used the pudding one.. .
    2009-10-07 09:13 PM
  17. Bo Troxell's Avatar
    Well, like my Dad used to say "Proof is in the pudding" we just want to see some pudding... lol
    Actually, the best saying my Dad used to say was "If it's got tit's or tires, it's going to give you problems"
    But that saying doesn't really apply here, so I used the pudding one.. .
    Could be the funniest thing you ever posted Sim, rofl
    2009-10-07 09:49 PM
  18. Simtech's Avatar
    LOL... thought you might like that one blkcadi!
    2009-10-07 09:52 PM
  19. BlackWolf's Avatar
    Well, like my Dad used to say "Proof is in the pudding" we just want to see some pudding... lol
    Actually, the best saying my Dad used to say was "If it's got tit's or tires, it's going to give you problems"
    But that saying doesn't really apply here, so I used the pudding one.. .
    lol, nice one
    2009-10-08 12:45 AM
  20. angiepangie's Avatar
    I smell BS!
    I always feel sorry for the guy in the iPhone commercials. He always gets a call right in the middle of trying to do something
    2009-10-08 12:51 AM
126 1234 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD