User Tag List

  1. gaglianoj's Avatar
    My Lockscreen credit to Bluemetal
    Come on guys just get back to the theme dammit, Master Z told us to put the drama out the door, so lets rock this theme

    I'm uploading the lockscreen so u guys can enjoy n thanks Bluemetal
    N Check his new theme Studio OS
    here u guys Download here, don't forget to say thanks to
    StudioOS&Redline Lockscreen.theme.rar
    To change your location: Widgets/Weather/Weather.html and replace "GMXX0122" with your location code.
    p.s. make sure u delete evrything inside the bundles folder, except the
    telephoneUi
    How do I get the clock and date of of my homescreen?
    2011-07-26 09:20 AM
  2. norcal415's Avatar
    [



    Thats slick bro. Is the dock a TV. Throw a remote on top. Makes me wanna sit on my couch. LOL.
    Haha bro thats exactly why I chose this set up makes me feel like home
    or maybe this much cleaner and more dimension

    BTW thanks to waverly for the couch idea
    PLease Hit the THANKS button if I helped you out in any way
    2011-07-26 09:24 AM
  3. gaglianoj's Avatar
    in Redline/Bundles/com.apple.springboard

    BTW too much?
    Thanks man! BTW, you do great work!
    2011-07-26 09:24 AM
  4. biers's Avatar
    Haha bro thats exactly why I chose this set up makes me feel like home
    or maybe this much cleaner and more dimension

    BTW thanks to waverly for the couch idea
    Awesome as usual norcal....
    2011-07-26 09:27 AM
  5. Pinoy's Avatar
    Haha bro thats exactly why I chose this set up makes me feel like home
    or maybe this much cleaner and more dimension

    BTW thanks to waverly for the couch idea

    Ya the wood looks pretty clean. Adds more depth! Either way it makes me wanna sit on my couch. LOL. Nice work brudda!
    2011-07-26 09:30 AM
  6. Raaj FX's Avatar
    You cropped my wallpaper for the PC i made...lmao....it aint easy is it pal....
    No I didn't ? I threw a layer style on the intro logo of Zeros LS.

    thanks bro check pm
    :d :d :d

    Haha bro thats exactly why I chose this set up makes me feel like home
    or maybe this much cleaner and more dimension

    BTW thanks to waverly for the couch idea
    Oh dam that's even better.
    Last edited by Raaj FX; 2011-07-26 at 09:39 AM.
    2011-07-26 09:36 AM
  7. mrsmickey's Avatar
    Haha bro thats exactly why I chose this set up makes me feel like home
    or maybe this much cleaner and more dimension

    BTW thanks to waverly for the couch idea
    One word for it - COOOOOOLLLLLLLL!!!!!! Great skill there too...
    2011-07-26 09:49 AM
  8. lao3hero's Avatar
    Working on this now - will share once I am satisfied/decided on the layout/finalised it, etc





    2011-07-26 10:01 AM
  9. mossdef's Avatar
    Z or iEFX can you enter my cydia account please #73438 paypal account [email protected] check it

    i wait the gold mod


    thanks
    Last edited by mossdef; 2011-07-26 at 10:05 AM.
    2011-07-26 10:02 AM
  10. lao3hero's Avatar
    oh btw has the fix been found for ThemeIt's Blueline download? TIA~
    2011-07-26 10:03 AM
  11. iZangetsu's Avatar
    BTW too much?
    [/QUOTE]

    that is classy boy!
    2011-07-26 10:14 AM
  12. daddykool's Avatar
    Cydiastill wanting me to purchase blueline!I have purchased the redline!!anybody having same issue!
    Last edited by daddykool; 2011-07-26 at 12:15 PM.
    2011-07-26 10:15 AM
  13. iZangetsu's Avatar
    Cydiastill wanting me to purchase gluelike!I have purchased the redline!!anybody having same issue!
    yes,

    Ok for those who want it my boot logo v2
    hope you like!


    Uploaded with ImageShack.us

    RedlineHDAnimatedBootLogov2.rar
    2011-07-26 10:20 AM
  14. lao3hero's Avatar
    Cydiastill wanting me to purchase gluelike!I have purchased the redline!!anybody having same issue!
    Cydia wants me to purchase, ThemeIt allows me to download all, only to tell me there's error at the end. Everyone is against me lol
    2011-07-26 10:22 AM
  15. biers's Avatar
    @norcal any chance of pm'ing me the psd for that wall? would love to have a play....TIA
    2011-07-26 10:28 AM
  16. Waverley73's Avatar
    Haha bro thats exactly why I chose this set up makes me feel like home
    or maybe this much cleaner and more dimension

    BTW thanks to waverly for the couch idea
    Dude, that just looks simply stunning! The couch thing you were already onto - I just thought it would rock as an idea as well.

    I'm going to toy with having an icon below each light on hanging hooks - just like two picture frames.
    Twitter Link: @Waverley73........My Mods: -Click Here- ......
    2011-07-26 10:41 AM
  17. jayjOka's Avatar
    Jazz and Raaj I know the gold is crazy to try and figure out I wanted to try when my heart got broken from a gold mod that didnt get released I couldnt figure it out for the life of me, I could do letters in gold but that was the only thing I managed to figure out
    I will leave it to the Pro and Da S Master
    2011-07-26 11:05 AM
  18. Nic.man's Avatar
    2011-07-26 11:17 AM
  19. RandyTG's Avatar
    in Redline/Bundles/com.apple.springboard

    BTW too much?
    It looks like the apps on the couch are watching you like the screen is their TV.
    2011-07-26 11:18 AM
  20. biers's Avatar
    @ nicman, nice set up, the blue double shadows look great on phone 1st time ive seen them....
    2011-07-26 11:25 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD