1. Moose0704's Avatar
    thx alot, how did u get that statusbar in white color ?
    I use iapplesauce and glass orbs for my UI, looks really good with this theme as well as the iPhone version
    2011-07-19 05:45 PM
  2. AuStynburg's Avatar
    @moose is there an iapplesauce for ipad? or did you install the iphone one?
    2011-07-19 06:07 PM
  3. Moose0704's Avatar
    @moose is there an iapplesauce for ipad? or did you install the iphone one?
    No, but the iPhone version works for what I want it to work for lol
    2011-07-19 06:26 PM
  4. AuStynburg's Avatar
    No, but the iPhone version works for what I want it to work for lol
    im gonna wait and see how smokeyhaz3 looks, then i might have to try that. smokeyhaz3 looks great with theGRID but it may be too dark for this
    2011-07-19 06:52 PM
  5. Moose0704's Avatar
    im gonna wait and see how smokeyhaz3 looks, then i might have to try that. smokeyhaz3 looks great with theGRID but it may be too dark for this
    Yeah too much grey and not enough white for me
    2011-07-19 06:59 PM
  6. bignighttrain's Avatar
    Should I add this ? honestly, I'm not that happy with placement and everything, something is missing mmm... not sure what, what do guys think ? (all the icons im using is just for mockup only)



    or



    or not to put at all ?
    I like the way it looks but I think you should put it under the boxor hd banner.
    2011-07-19 09:27 PM
  7. AuStynburg's Avatar
    Yeah too much grey and not enough white for me
    I think you're right... it looks great on my black iphone with grey glass but it won't look that good on this. i applesauce here i come
    2011-07-20 12:21 AM
  8. Moose0704's Avatar
    I think you're right... it looks great on my black iphone with grey glass but it won't look that good on this. i applesauce here i come
    That I know you'll be happy with
    2011-07-20 12:33 AM
  9. bignighttrain's Avatar
    @moose those orbs look great with the new white BHD.
    2011-07-20 01:13 AM
  10. Moose0704's Avatar
    @moose those orbs look great with the new white BHD.
    Yeah they do! Thanks so much for the idea! I really like the way it looks, adds a nice touch to the theme in conjunction with iapplesauce

    Just a friendly reminder of the kind of support you get here from falcon for BoxorHD! Here is an example of the type of support you will "NOT" receive from falcon but will from other themes, and pretty sure it says it all!

    Thanks falcon for being such a great guy and supporting all 5 of your themselves so well! I truly look forward to following you with future themes!! You are the best!

    Again here is an example of what you will not receive from falcon...

    BAD Support
    Last edited by Moose0704; 2011-07-20 at 01:34 AM.
    2011-07-20 01:19 AM
  11. AuStynburg's Avatar
    is there gonna be a how to guide for these boxor's for ipad? including info and how to add more big icons etc...
    2011-07-20 03:25 AM
  12. Moose0704's Avatar
    is there gonna be a how to guide for these boxor's for ipad? including info and how to add more big icons etc...
    Yes, coming soon
    2011-07-20 04:17 AM
  13. Moose0704's Avatar
    Ok I found a new use for the Facebook widget

    Boxor HD for iPad - Ceramic White-imageuploadedbymodmyi1311131911.578409.jpg
    2011-07-20 06:18 AM
  14. AuStynburg's Avatar
    Ok I found a new use for the Facebook widget

    Boxor HD for iPad - Ceramic White-imageuploadedbymodmyi1311131911.578409.jpg
    I like that. Anyway to get It to scroll through like original boxor hd?
    2011-07-20 07:42 AM
  15. D_LA_ROC's Avatar
    This is SICK!!! I wish I would've waited and got this instead of the black theme. I have the white iPad2 and this would look awesome!
    2011-07-20 11:56 PM
  16. gr8_gamer's Avatar
    Ok I found a new use for the Facebook widget

    Boxor HD for iPad - Ceramic White-imageuploadedbymodmyi1311131911.578409.jpg
    I like that, can you tell me how you edited it to get the image there? I have the black version on my iPad.. Thanks either way
    2011-07-21 12:07 AM
  17. Moose0704's Avatar
    This is SICK!!! I wish I would've waited and got this instead of the black theme. I have the white iPad2 and this would look awesome!
    It does in fact look awesome on the white iPad 2

    I like that, can you tell me how you edited it to get the image there? I have the black version on my iPad.. Thanks either way
    I uploaded an image to dropbox and got the link and replaced the facebook link in the HTML file with the link to my image
    2011-07-21 12:47 AM
  18. nokian93's Avatar
    So any eta besides very soon? :-P got a brand new white iPad 2 that needs a good theme!
    1st gen 16 giger on 1.1.4 on att....why....because i like my mms.
    1st gen 16 giger on 2.1 on T-MO
    1st gen 8 giger just unlocked laying around
    2011-07-21 10:43 AM
  19. Moose0704's Avatar
    So any eta besides very soon? :-P got a brand new white iPad 2 that needs a good theme!
    Very very soon lol
    2011-07-21 04:24 PM
  20. falcon212's Avatar
    So any eta besides very soon? :-P got a brand new white iPad 2 that needs a good theme!
    Very very soon lol
    haha probably this weekend or this coming monday
    iPhone Themes: FlatNeue - Apex One - FlowBoard - Kassou HD - BoxorHD Widescreen - BoxorHD - BoxorHD Ceramic White - Bookshelf - AsymmetricHD
    iPad Themes: Honeypad Pro - HoneyPad Pro Retina - BoxorHD - BoxorHD Retina - Bookshelf - BoxorHD Ceramic White
    - All my themes in one Cydia website - open the link from your iDevice

    PayPal Donation: [email protected] | Twitter: changroy | HoneyPad Pro
    2011-07-21 04:58 PM
260 123412 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD