1. iZangetsu's Avatar
    So about that shadow when pressing an icon? Anyone? Lol
    for which iOS? to make it easier on someone else. I can't answer cuz I don't know
    2011-12-21 10:53 PM
  2. DamenZZ's Avatar
    half it 320x45

























    i re sized it and this happens ??


    iPHONE THEMER (in training) X VINTAGE BOOMBOX COLLECTOR.

    (looking for Goldline theme and mods)
    2011-12-21 10:55 PM
  3. Boardwalkbarber's Avatar



    here ya go
    Thanks buddy. If I'm gonna rock purple I'm gonna go all out. Lmao. Love that simple glow sb! Sorry for not giving you your credit. It's one of my favorites. And of course to Knight for the wall.
    Attached Thumbnails [Release] Legacy for iOS ~ by The Legacy Team-imageuploadedbymodmyi1324504865.172700.jpg   [Release] Legacy for iOS ~ by The Legacy Team-imageuploadedbymodmyi1324504889.621381.jpg  
    2011-12-21 11:00 PM
  4. iZangetsu's Avatar
    i re sized it and this happens ??
    try it with the with still at 90 then I never got into theming my 3g yet so I dont have much experience with it i can and will be wrong at times

    Thanks buddy. If I'm gonna rock purple I'm gonna go all out. Lmao. Love that simple glow sb! Sorry for not giving you your credit. It's one of my favorites. And of course to Knight for the wall.
    no worrys at all glad your still enjoying it
    2011-12-21 11:02 PM
  5. danieru's Avatar
    Can someone please share a link for the SB simple calendar mod? The one on the bottom just with the days and month please.

    T.I.A
    2011-12-21 11:04 PM
  6. Darkness777's Avatar
    I go to bed to sleep Good night for now from me
    2011-12-21 11:21 PM
  7. k.nitsua's Avatar
    Lovin the beta and thanks to who posted the wall. This is what in rockin. Ty to the creaters(k nit, truck, schmick) and schendi for the lockscreen. Never been more happy with a theme but...............lol


    K I have a request lol. Some of us like intuitive lockscreens and my fav of all time is this one from 3vo. You think you can make another like that one? Hope it's not to much of a request lol
    I want to make another lockscreen for this theme, but need time to do that. Will have time when I get the Pro package done.
    #eli7e revived me
    2011-12-21 11:38 PM
  8. Max_Pa1n's Avatar
    LOL ok first off, did i say max is ignoring me..



    seems all there was about you in my whole post. if it offended you, then i guess thats your issue not mine.

    as it was a simple question to the forum. a simple answer would be from someone saying oh you ask max for the password. or you need to donate to max.. or its on post 345.

    so if you take it so personal you need somewhat throw a tantrum and say



    then maybe you should re-read what people post..

    and again i find it funny how people do get ignored, until a post like mine is made.
    on final jab at max.. since you wanted to make it personal..


    its not like people will know how to get them anyways.. HA
    You thought you got ignored before huh what you think is gonna happen now son.........


    And don't worry everyone else as far as I'm concerned this person means absolutely nothing to me and I'm not gonna even comment further to em this was my final response to this subject and I'm gonna drop it before I say some real crazy ish.....people don't get what they want right away then they wanna bite your arm off wtf smh.......


    Sorry to the rest of the thread!!
    Last edited by Max_Pa1n; 2011-12-21 at 11:44 PM.
    2011-12-21 11:42 PM
  9. chevymusclecar's Avatar
    Going to work this out! is from Jazz's/Decal's jade mod...

    2011-12-21 11:42 PM
  10. k.nitsua's Avatar
    K, congrats on the baby. I remember how those 3d/4d ultrasounds match my kids baby pics. For your ability to juggle family/work/school/themeing, (in that order), you do us old fathers proud!
    Thanks!!!


    something else id like to add to this..

    i run a hotel, and a car audio shop..so my life is just as busy as everyone elses.

    but before people decide to throw in "omg people need to realize this isnt our whole life"..

    let me explain as im sure others who paid and get ignored will say.

    when you ask a question.. and 3 days go by and not a single answer fine.

    you ask another question.. 3 days go by and again nothing..

    you send a PM and 3 days go by and again silence..

    yet you see the same people make numerous posts in those 9 days

    how would you take it?

    and if you maybe look at some of my post, i ask one time.. then move on. i dont pester or nag.
    nor do i sit and wait and wait..

    as none of my questions have been answered yet all my issues were fixed.

    but there are those others who do not have resources, and get ignored just as bad. thats my issue.



    why should i drop it?

    A fourm is about conversation.
    am i breaking some forum rule?

    or is it im in some sort of secret club that one cannot state their opinion.
    If you need anything and can't get help from the thread, just email me at K.NITSUA(AT)GMAIL(DOT)COM.

    It is not the thread's responsibility to help, but they are nice enough to do so when they can. However, it is my responsibility along with Truckinlow's and SchmilK's.

    Now let's stop this nonsense, please. My thread's have a history of drama and I would like to reduce the incident rate as much as possible.



    Why can't we all just get along?
    #eli7e revived me
    2011-12-21 11:43 PM
  11. killerklown24's Avatar
    So I am having some 'beta' extraction issues. I downloaded the link provided in the email for the beta to my computer and when I extract the file some of the folders have nothing in them...It did not ask me for a password, so that tells me something iffy is going on...any ideas on how I might correct this issue as it doesn't seem I am getting all the needed files...

    (When I did SSH the .theme files in the Winterboard folder to 'Themes' directory on the phone and then select them through Winterboard nothing happens)

    Mac Book Pro
    Using UnRarX to extract the .rar file

    Thanks for any assistance anyone can offer...
    2011-12-21 11:49 PM
  12. shortysos7's Avatar
    So I am having some 'beta' extraction issues. I downloaded the link provided in the email for the beta to my computer and when I extract the file some of the folders have nothing in them...It did not ask me for a password, so that tells me something iffy is going on...any ideas on how I might correct this issue as it doesn't seem I am getting all the needed files...

    (When I did SSH the .theme files in the Winterboard folder to 'Themes' directory on the phone and then select them through Winterboard nothing happens)

    Mac Book Pro
    Using UnRarX to extract the .rar file

    Thanks for any assistance anyone can offer...
    If ur using unrar, there should be a drop down window at the top that says password. That's where you input the password before you hit extract. Thats why there is nothing in the folder. I'm on a mac so it may be diff for windows but look for somewhere to input the password.


    Edit: just noticed you said you are on a mac lol. Yeah in the top right of the unrarx window, there should be 4 drop down windows labled, password, text , browse, extract. Put the password in there.
    Last edited by shortysos7; 2011-12-22 at 12:05 AM.
    2011-12-21 11:58 PM
  13. killerklown24's Avatar
    If ur using unrar, there should be a drop down window at the top that says password. That's where you input the password before you hit extract. Thats why there is nothing in the folder. I'm on a mac so it may be diff for windows but look for somewhere to input the password.


    Edit: just noticed you said you are on a mac lol. Yeah in the top right of the unrarx window, there should be 4 drop down windows labled, password, text , browse, extract. Put the password in there.
    Specfreakintacular! that worked perfectly! You Rock!

    Sorry for interrupting the thread with my moronic questions...thanks so much for your help!
    2011-12-22 12:19 AM
  14. VOLTAGExDT's Avatar
    as far as i knew its been dropped. max apparently thinks its personal.. thats his issue. but like i said i dropped it sometime back.

    You thought you got ignored before huh what you think is gonna happen now son.........


    And don't worry everyone else as far as I'm concerned this person means absolutely nothing to me and I'm not gonna even comment further to em this was my final response to this subject and I'm gonna drop it before I say some real crazy ish.....people don't get what they want right away then they wanna bite your arm off wtf smh.......


    Sorry to the rest of the thread!!
    max "son" maybe read what i wrote again but slower..
    i didnt say max is a this and that.. all i said was how does one get a password for something max created. are you so emotional that if the word max is in a sentence you feel it must be some sort of attack on you? trust me if it was an attack on you it would be very blunt and to the point.

    as i responded to your pm.. and made my point to you very very clear.


    @ K.nit no bud, i can only expect you to be busy.

    and i found solutions to all of my issues, except how one obtains the password to the 5 day forcast created by max.


    my concern was if im getting ignored, then how many others are.

    im not trying to cause any rift at all..

    everyone that i can see seems to be pretty stand up.

    i have read almost every page here.. and between some sort of drama from time to time, and the need of help and getting silence.. it does distract one from asking.

    all im saying.
    Max, i am so sorry that i attacked you so profoundly in that sentence that you feel belittled and completey disrespected.

    ......
    Last edited by VOLTAGExDT; 2011-12-22 at 12:35 AM.
    2011-12-22 12:24 AM
  15. shortysos7's Avatar
    Specfreakintacular! that worked perfectly! You Rock!

    Sorry for interrupting the thread with my moronic questions...thanks so much for your help!
    Lol no worries man more than happy to help when I can lol. Thats what this thread is for lol =P
    2011-12-22 12:28 AM
  16. JLKeo's Avatar
    Legacy w/ SB UniAW

    Credits to Jazzman for the BG, Pinoy, kaikai & where credit is due.

    2011-12-22 12:29 AM
  17. Max_Pa1n's Avatar
    Ok as promised here is another sik LS mod peeps(as shown in vid below)this is kinda hypnotizing lol!!(still working out the SB mod)....enjoy




    If anybody needs 24hr or celsius for the above LS mod lemme know Ill get that posted for ya!!
    Last edited by Max_Pa1n; 2011-12-22 at 12:40 AM.
    2011-12-22 12:33 AM
  18. high dB's Avatar
    Ok as promised here is another sik LS mod peeps(as shown in vid below)this is kinda hypnotizing lol!!(still working out the SB mod)....enjoy




    If anybody needs 24hr or celsius for the above LS mod lemme know Ill get that posted for ya!!
    wow just wow all that needs to be said
    2011-12-22 12:42 AM
  19. jelleheindryckx's Avatar
    Omg Max. Again amazing work. Thank you my friend And for all you do on all treads if known You from ^^
    And to all who help peoples like me ( suck at Photoshop xp ) to have these amazing looks on our phones ^^
    2011-12-22 12:44 AM
  20. GUNNY29's Avatar
    Max strikes again always raising the bar SIK Ss animations brother awesome 👍👊
    Click My Sig For my auros Mods
    2011-12-22 12:52 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD