1. mdot's Avatar
    I'd love to help out but between work and kids I average 3 hours of sleep as it is lol. The only reason I'm on late nights is if my welders are running good at work.
    Well I don't understand. You are no longer welcome in this thread, Thor. Good day.

    haha, on a postive note. Thank you for bringing the avatar back.
    2012-04-19 03:22 AM
  2. Just Dummy's Avatar
    Lol I missed it also. Even tho I'm not playing mw3 anymore.
    2012-04-19 03:23 AM
  3. suicyde's Avatar
    Okay, I want to theme my Angry Birds Space icon, but i can't do it!
    I went on AppInfo to check out the Bundle ID & the IconFile Name, This is a snapshot of the info:
    Jaku for iOS 5-photoapr1860147pm.png

    Then i make the folder and put the icon and rename them as AppInfo told me to
    & I place the folder inside the Bundles Folder:
    Jaku for iOS 5-screen-shot-2012-04-18-6.05.57-pm.png

    I go to WB and re-fresh the theme & once it finishes my Angry Bird icon has changed to an Unhappy Icon:
    Jaku for iOS 5-photoapr1861151pm.png

    I don't know what to do, can someone please tell me what im doing wrong?
    Thank you!
    2012-04-19 03:24 AM
  4. bjbinc's Avatar
    Try deleting the other 2 icons and just leave the @2x icon...you dont need the others. I dont know why it would cause that problem, but it's worth a shot
    2012-04-19 03:30 AM
  5. mdot's Avatar
    Okay, I want to theme my Angry Birds Space icon, but i can't do it!
    I went on AppInfo to check out the Bundle ID & the IconFile Name, This is a snapshot of the info:
    Jaku for iOS 5-photoapr1860147pm.png

    Then i make the folder and put the icon and rename them as AppInfo told me to
    & I place the folder inside the Bundles Folder:
    Jaku for iOS 5-screen-shot-2012-04-18-6.05.57-pm.png

    I go to WB and re-fresh the theme & once it finishes my Angry Bird icon has changed to an Unhappy Icon:
    Jaku for iOS 5-photoapr1861151pm.png

    I don't know what to do, can someone please tell me what im doing wrong?
    Thank you!
    Probably has nothing to do with it, but just a heads up.

    You only need one icon in the folder. In your case, you just need Icon.png. When you something beside IconFile - that's the default icon, when it's blank, you'll pick the IconFiles info, and you would only need [email protected].

    Try deleting the other 2 icons and just leave the @2x icon...you dont need the others. I dont know why it would cause that problem, but it's worth a shot
    You need Icon.png since it's the default icon, no? when it has a default Icon you don't need the @2x.png?
    2012-04-19 03:30 AM
  6. bjbinc's Avatar
    Nope, just the [email protected] have angry birds space themed right now with only the one icon. I totally ignore that first "IconFile" value in AppInfo
    2012-04-19 03:35 AM
  7. iGeriya's Avatar
    Not at all I rotated things and was too busy drooling to look lol. I will put some time into it asap. Thanks again
    Haha, not a problem. I just noticed it ain't as easy as it seemed to be to be working with those PSDs as I worked out some pretty small but subtle differences between each wagashi/cookie. One move and they can look dismatched :S :S :S !

    Yo, you should post up the PSD to your box icon.
    Not even in your sweetest dreams. First of all because William did send to all of us purchasers of his theme a template PSD that is more than enough. Secondly because I don't like the way you ask for it. Thirdly because I only share such PSDs to trusted people whom I know will take good care of. Fourth because I work my *** on every single stuff I create (well except for the big brother icon :P) and so should you. Fifth, because if you have any particular post service you'd like to have you could simply ask me for it if you can't/don't-want-to do it yourself.
    EDIT : And sixth, judging by the way you requested me, I'd say if you really want the PSD then how much do you give me for that ? I spend my only free time on that. And as someone told at the job today, "every work is due a salary" (or something like that, not sure to be translating it well)

    bankai44 has graciously offered his time to help maintain the repo...so no need to flood my inbox with offers [/sarcasm]

    2 people will be enough to keep it up to date
    Wanted to help since a long time ago already but I'm even more busy than ever now . Hopefully you'll have plenty offers I don't doubt that :P. Good luck friend
    Last edited by iGeriya; 2012-04-19 at 03:44 AM.
    2012-04-19 03:36 AM
  8. bjbinc's Avatar
    You could be right...maybe it would work with just icon.png....never tried that before
    Last edited by bjbinc; 2012-04-19 at 03:46 AM.
    2012-04-19 03:36 AM
  9. Story's Avatar
    Not even in your sweetest dreams. First of all because William did send to all of us purchasers of his theme a template PSD that is more than enough. Secondly because I don't like the way you ask for it. Thirdly because I only share such PSDs to trusted people whom I know will take good care of. Fourth because I work my *** on every single stuff I create (well except for the big brother icon :P) and so should you. Fifth, because if you have any particular post service you'd like to have you could simply ask me for it if you can't/don't-want-to do it yourself.
    The reason you're so rude, is? Seriously bro, I can understand if you don't want to share your work, but a condescending remark such as "Not even in your sweetest dreams" is not called for.
    2012-04-19 03:42 AM
  10. bjbinc's Avatar
    Ok...just confirmed it will work with either Icon.png or [email protected]. So, I learned something new today...thanks mdot.

    Oh...and for the record...we were both right LMAO


    @iGeriya - I find it funny as hell how your english goes waaay down hill when you get pissed LMAO
    Last edited by bjbinc; 2012-04-19 at 03:51 AM.
    2012-04-19 03:46 AM
  11. iGeriya's Avatar
    The reason you're so rude, is? Seriously bro, I can understand if you don't want to share your work, but a condescending remark such as "Not even in your sweetest dreams" is not called for.
    Apologies. The "Yo" sounded Gangsta-sh!t to me. I hate gangsta-sh!t lol ! But yes, well I mean no, i'm not gonna post up my work this way. It happened I shared some PSD files with some people here, but those are exceptions. People I really trust . Hope I'm not being as rude this time and hope you understand

    EDIT @Bjbinc : Okay, so now that you told me I spik bad inglish i'll read again and again my stuff .. edited Apologizes to apologies ... -_- ... OMFG !
    Last edited by iGeriya; 2012-04-19 at 03:59 AM.
    2012-04-19 03:49 AM
  12. Story's Avatar
    Apologizes. The "Yo" sounded Gangsta-sh!t to me. I hate gangsta-sh!t lol ! But yes, well I mean no, i'm not gonna post up my work this way. It happened I shared some PSD files with some people here, but those are exceptions. People I really trust . Hope I'm not being as rude this time and hope you understand
    I understand completely, man. No hard feelings, your work - I have no right to tell you who to share it with.
    2012-04-19 03:52 AM
  13. iGeriya's Avatar
    @iGeriya - I find it funny as hell how your english goes waaay down hill when you get pissed LMAO
    Seriously I have NO idea how's my english in normal condition ahahahahahaha ! I mean it, I have no clue how bad, good or average it is.
    But F.U Anyway
    2012-04-19 03:54 AM
  14. bankai44's Avatar
    Apologizes. The "Yo" sounded Gangsta-sh!t to me. I hate gangsta-sh!t lol ! But yes, well I mean no, i'm not gonna post up my work this way. It happened I shared some PSD files with some people here, but those are exceptions. People I really trust . Hope I'm not being as rude this time and hope you understand
    Yo! MTV Raps!
    2012-04-19 03:55 AM
  15. bjbinc's Avatar
    Seriously I have NO idea how's my english in normal condition ahahahahahaha ! I mean it, I have no clue how bad, good or average it is.
    But F.U Anyway
    Lmao! Normally your english is better than most americans lol
    2012-04-19 03:58 AM
  16. overion's Avatar
    Anyone could create a beautiful icon for this great app? Animoog Jaku for iOS 5-animoog-app-icon-512px-x-512px-.jpg
    2012-04-19 04:05 AM
  17. iGeriya's Avatar
    Lmao! Normally your english is better than most americans lol
    Oo ! So now I'm totally confused xD xD ! Damn. I'll worry every time I post something 'sh!t was it good ? was it good ? seriously was it or not ?"
    2012-04-19 04:07 AM
  18. Just Dummy's Avatar
    There's an icon maker who posts in most of the pic based themes from Bulgaria who uses google to translate English. It's like a cryptic message from the zodiac killer lmao. Your English is perfect, nothing to worry about.
    2012-04-19 04:17 AM
  19. bjbinc's Avatar
    Oo ! So now I'm totally confused xD xD ! Damn. I'll worry every time I post something 'sh!t was it good ? was it good ? seriously was it or not ?"
    Lmao! Your english is great...but when you get mad it becomes a little more obvious that its not your first language

    There's an icon maker who posts in most of the pic based themes from Bulgaria who uses google to translate English. It's like a cryptic message from the zodiac killer lmao. Your English is perfect, nothing to worry about.
    Damnit! You made me spit my cereal all over my screen lmao
    Last edited by bjbinc; 2012-04-19 at 04:26 AM.
    2012-04-19 04:23 AM
  20. mdot's Avatar
    Lmao! Normally your english is better than most americans lol
    Well, that's not very difficult, now is it?

    Ok...just confirmed it will work with either Icon.png or [email protected]. So, I learned something new today...thanks mdot.

    Oh...and for the record...we were both right LMAO


    @iGeriya - I find it funny as hell how your english goes waaay down hill when you get pissed LMAO
    Lol nice. I thought I read that somewhere a while back - I was hoping I was still right lol


    @iGeriya - Haha i notice this too - too funny!
    2012-04-19 04:29 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD