User Tag List

  1. Chaotic Buddhist's Avatar
    Had a PM icon request for OmniFocus. Shared here for anyone else who may want it.





    disclaimer: All icons created by Chaotic Buddhist and Chaotic Media are fully owned by everyone on the damned planet and are freely distributable. Enjoy.
    2012-09-04 04:55 PM
  2. Them3this's Avatar
    how did you get your icons to be just circles, when i put the foldericons on, there is a square border around them
    And where are they? In what package lol. So much edgy stuff lol
    2012-09-04 04:56 PM
  3. Chaotic Buddhist's Avatar
    And where are they? In what package lol. So much edgy stuff lol
    page. one.
    just released..
    2012-09-04 04:57 PM
  4. kuanyu's Avatar
    A few custom icons I made
    Mywi

    Mewseek

    DreamBoard
    2012-09-04 04:57 PM
  5. Schnedi's Avatar
    sorry for the delay but here's the SB Mod i shown yesterday!


    /* Need a [email protected] in any of your active themes*/




    i think weather images comes from Max_Pa1n so thanks


    and here's my modded Icono Layout
    2012-09-04 05:04 PM
  6. Them3this's Avatar
    sorry for the delay but here's the SB Mod i shown yesterday!




    i think weather images comes from Max_Pa1n so thanks


    and here's my modded Icono Layout

    Thanks a million bro. So gorgeous.
    2012-09-04 05:05 PM
  7. nicoand's Avatar
    [QUOTE=picoro;6667259]

    cant seem to get this iwidget to work for some reason dam...............

    o any one doing icon folders cheers ....................great theme
    2012-09-04 05:10 PM
  8. Chaotic Buddhist's Avatar
    If possible can I please request a 2x2 folder icons. Thanks.
    Okay, this ISN'T done, but I'll need you to test it to make sure the alignment is correct. I don't have a 2x2 substrate installed right now, but this is based on a template I made for Jaku. It should align correctly, but obviously I want to make sure you're happy with it first.

    2012-09-04 05:10 PM
  9. daddykool's Avatar
    how did you get your icons to be just circles, when i put the foldericons on, there is a square border around them
    2012-09-04 05:10 PM
  10. MamaJaay's Avatar
    Had a PM icon request for OmniFocus. Shared here for anyone else who may want it.





    disclaimer: All icons created by Chaotic Buddhist and Chaotic Media are fully owned by everyone on the damned planet and are freely distributable. Enjoy.
    LMAO!!

    Wanna try your hand at a couple for me?

    SmartStart
    SuperCam_Pro
    Slacker
    Garmin
    2012-09-04 05:18 PM
  11. dd721's Avatar
    Sweet, what layout is that please
    I am using Edgy HD 3x3 widget. I am also using a widget pack posted by The.Drifter on page 24 Post #473. Both are incredible.

    2012-09-04 05:19 PM
  12. Chaotic Buddhist's Avatar
    LMAO!!

    Wanna try your hand at a couple for me?

    SmartStart
    SuperCam_Pro
    Slacker
    Garmin
    Anything for you Mama. Need a coffee refill and I'll start looking for proper artwork.
    2012-09-04 05:20 PM
  13. DaveGreat's Avatar
    zeppelin request here! saying "barca" in the green edgy style. many thanks!!
    2012-09-04 05:21 PM
  14. picoro's Avatar








    these icon please.
    2012-09-04 05:30 PM
  15. P0R7ER's Avatar
    Thanks, but meant icon layout sorry i shoulda said.

    I am using Edgy HD 3x3 widget. I am also using a widget pack posted by The.Drifter on page 24 Post #473. Both are incredible.


    Thanks to the Generous people on these threads. if it wasn't for you, then my iPhone would be naked
    2012-09-04 05:34 PM
  16. SkyGuy5's Avatar
    time to go work. Cc. to Schnedi, Dacal and Durben.

    I really dig this lock!
    2012-09-04 05:43 PM
  17. IAmThatK00LAID's Avatar
    Man how many different names / zep logos do u use? Lol that's like the 15th request I have seen from u for a zep logo in the past few days haha, of which they are all different names.
    I have two iPods and iPhone.
    And the one with Matt is for my iPhone
    ┏━━┓╋╋╋╋┏━━━━┳┓╋╋╋╋┏┓┏┓┏━┳━━━┳━━━┳┓╋╋┏━━━┳━━┳ ━━━┓
    ┗┫┣┛╋╋╋╋┃┏┓┏┓┃┃╋╋╋┏┛┗┫┃┃┏┫┏━┓┃┏━┓┃┃╋╋┃┏━┓┣┫┣┻ ┓┏┓┃
    ╋┃┃┏━━┳┓┣┫┃┃┗┫┗━┳━┻┓┏┫┗┛┛┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃╋╋┃┃╋┃┃┃┃╋ ┃┃┃┃
    ╋┃┃┃┏┓┃┗┛┃┃┃╋┃┏┓┃┏┓┃┃┃┏┓┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃┃╋┏┫┗━┛┃┃┃╋ ┃┃┃┃
    ┏┫┣┫┏┓┃┃┃┃┃┃╋┃┃┃┃┏┓┃┗┫┃┃┗┫┗━┛┃┗━┛┃┗━┛┃┏━┓┣┫┣┳ ┛┗┛┃
    ┗━━┻┛┗┻┻┻┛┗┛╋┗┛┗┻┛┗┻━┻┛┗━┻━━━┻━━━┻━━━┻┛╋┗┻━━┻ ━━━┛
    2012-09-04 05:47 PM
  18. macinmac's Avatar
    Anyone can have a terrific Flashlight icon for me?



    Thank you.


    @CB this is how the folder looks 2x2:

    Last edited by macinmac; 2012-09-04 at 05:53 PM.
    2012-09-04 05:48 PM
  19. mmaboi21's Avatar
    This is funny guys. I was at a Drug Store today and noticed an individual with a jail broken iPhone with this theme
    On it. I play dumb and said "Wow, how did you get your phone like that?". He said he made it. I asked him if their is a forum I could go to. He did reply with "ModMyi". I thanked him and as I walked away I said "You must be sriozz; btw, I'm Ellersbee". He had nothing to say as I walked out of store. I LOVE moments like these

    That's hilarious bro. Lol
    2012-09-04 05:54 PM
  20. dd721's Avatar
    Oops, sorry I made the layout with iconoclasm layout maker from cydia. here it is.

    edgy.plist 2.zip
    2012-09-04 05:58 PM
3,654 ... 2331323334354383133 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD