User Tag List

  1. prosper406's Avatar
    i need help no matter what i do i cannot get the settings icon to theme for ios8. ive tried every icon name i can think of with no success. can anyone whos themed e7 for ios8 tell me what the named that icon please? (com.apple.Preferences) thanks
    2015-01-10 01:37 AM
  2. sker@'s Avatar
    i need help no matter what i do i cannot get the settings icon to theme for ios8. ive tried every icon name i can think of with no success. can anyone whos themed e7 for ios8 tell me what the named that icon please? (com.apple.Preferences) thanks
    [email protected] and 6+. [email protected]
    2015-01-10 03:03 AM
  3. Mr.Coffee's Avatar
    Hello 😁

    Possible someone whit The Dock Psd of this Dock Can make this Wally whit Dock for 5s please 🙏🙏🙏

    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-imageuploadedbymodmyi1420860316.246125.jpg

    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-imageuploadedbymodmyi1420860330.631718.jpg

    Thx alot 😁
    2015-01-10 03:25 AM
  4. prosper406's Avatar
    yep tried that one...im on i5s so i did @2x but no dice
    2015-01-10 03:35 AM
  5. prosper406's Avatar
    this is me tonight, keepn it simple. still cant get that damn settings icon to theme though

    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-imageuploadedbymodmyi1420861435.820264.jpg
    2015-01-10 03:44 AM
  6. kai312's Avatar
    Hello ��

    Possible someone whit The Dock Psd of this Dock Can make this Wally whit Dock for 5s please ������


    Thx alot ��
    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-6sb85z.png
    2015-01-10 03:45 AM
  7. sker@'s Avatar
    this is me tonight, keepn it simple. still cant get that damn settings icon to theme though

    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-imageuploadedbymodmyi1420861435.820264.jpg
    Rename the bundle again some times is a space at the end and you cant see it
    2015-01-10 04:54 AM
  8. Sideous's Avatar
    Where can I get a folder with all the icons updated already. When I load this in winter board there is tons of icons not skinned.
    2015-01-10 05:07 AM
  9. prosper406's Avatar
    Where can I get a folder with all the icons updated already. When I load this in winter board there is tons of icons not skinned.
    u gotta go through and rename all the unthemed icons, at least thats what i did lol
    2015-01-10 06:10 AM
  10. Mr.Coffee's Avatar
    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-6sb85z.png
    Thx Kai Bro but i Want the Wally whit a Dock Like this 😁
    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-imageuploadedbymodmyi1420875010.380749.jpg

    In this

    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-imageuploadedbymodmyi1420875038.242072.jpg

    I asked Rob For Psd of the Dock But No Answer 😥😥😥
    2015-01-10 07:32 AM
  11. GoodJuJu's Avatar
    Feeling a little nostalgic and now that I'm living in a foreign country does anyone by any chance have a dark google translate icon?
    2015-01-10 03:43 PM
  12. prosper406's Avatar
    Rename the bundle again some times is a space at the end and you cant see it
    lol tried that with no luck... guess im just cursed to not have a themed setting icon for e7 😕
    2015-01-10 06:13 PM
  13. Beta19's Avatar
    Here Ladies & Gents

    Cadro Wallpaper for iP4/iP5

    Download from the Link for High Quality

    Preview:




    Download Link for iP4 : Cadro-i4

    Download Link for iP5 : Cadro-i5
    Does anyone else have a link to this wallpaper? The org' one is dead.
    2015-01-10 08:04 PM
  14. elilab's Avatar
    Here you go -> Cadro-i5.png
    iNZTW3 - Legacy - 2UINique - "new" z|ui - Rebirth HD - ElitePro HD 2012 by iPhone ie - MiOS - elite6 - eli7e
    Icons, Wallpaper and more : http://s1238.photobucket.com/user/elilab/library/

    eli7e Icons, Wallpaper and more RaR-Packs : https://www.mediafire.com/folder/qwcnwfdg84poo/eli7e
    2015-01-10 08:32 PM
  15. GoodJuJu's Avatar
    lol tried that with no luck... guess im just cursed to not have a themed setting icon for e7 😕
    I'm cursed with Dropbox for some reason lol
    2015-01-10 08:50 PM
  16. Beta19's Avatar
    Here you go -> Cadro-i5.png
    Much appreciated elilab! 👊
    2015-01-10 08:50 PM
  17. prosper406's Avatar
    I'm cursed with Dropbox for some reason lol
    f**k me too man thats the only other one i cant get...oh well thats what folders are for lol
    2015-01-10 11:26 PM
  18. hakun's Avatar
    Me atm not pretty much changed.



    Sent from my iPhone using ModMyi
    A zai ơi. A c̣n cái iwidgets hay sb này không cho em xin với.
    Cảm ơn a👌
    2015-01-11 05:47 AM
  19. ripmaker's Avatar
    Feeling a little nostalgic and now that I'm living in a foreign country does anyone by any chance have a dark google translate icon?
    I made 2 time, maybe you like so what
    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-if5i-3x-013d.png or Eli7e Your Better iOS Graphic Source-if5i-3y-e00d.png
    2015-01-11 08:28 AM
  20. GoodJuJu's Avatar
    I made 2 time, maybe you like so what
    Eli7e Your Better iOS Graphic Source-if5i-3x-013d.png or Eli7e Your Better iOS Graphic Source-if5i-3y-e00d.png
    You are a champion 👍thanks!
    2015-01-11 08:29 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD