1. King_O_Hill's Avatar
    I have been running for a few hours, scrolling is working fine. I will go ahead and swap Dacal's files anyways to test it also.

    Or should I wait...
    Last edited by King_O_Hill; 2013-07-01 at 08:15 PM.

    Check out WW3 for iOS 9/10 - Widget-Weather 3.0
    2013-07-01 08:10 PM
  2. bliken's Avatar
    yeah seems so as it did it again...stopped but when the walls changed, scrolling started up again

    Very strange. But it restarts when the wall changes ? Seems a timing issue.
    2013-07-01 08:13 PM
  3. xKMAN83x's Avatar
    My updated overlay and iconoclasm....to be used with the mod I posted earlier....



    Iconoclasm (you also need Gridlock tweak):SB (2).zip
    Icons sized at 90%...

    Overlay: Attachment 643591

    Alternate clock image: Attachment 643593

    sechand image: Attachment 643592
    color I'm using for font is #A6D428.....
    Could anyone fix this to work with iPhone 4? thanks in advance
    2013-07-01 08:20 PM
  4. bliken's Avatar
    where is the timing stuff at.....seems like it is doing it with every wall and the scrolling starts again when the wall changes to a different one..

    Very strange. But it restarts when the wall changes ? Seems a timing issue.
    2013-07-01 09:02 PM
  5. roman3001's Avatar
    My updated overlay and iconoclasm....to be used with the mod I posted earlier....



    Iconoclasm (you also need Gridlock tweak):SB (2).zip
    Icons sized at 90%...

    Overlay: Attachment 643591

    Alternate clock image: Attachment 643593

    sechand image: Attachment 643592
    color I'm using for font is #A6D428.....
    Will you share your translucentbase???
    THX
    2013-07-01 09:12 PM
  6. NewD's Avatar
    My walls still haven't stopped working since this am.. What could be different on my phone?
    2013-07-01 09:46 PM
  7. Dacal's Avatar
    where is the timing stuff at.....seems like it is doing it with every wall and the scrolling starts again when the wall changes to a different one..
    Are you sure the scrolling stops ? It is very slow...
    You don't use any accelerator tweak ?

    The timing is in the CSS and is set to 902 secondes (A little more than 15 minutes). The wall changes all 15 minutes so it should not stop...

    I have been running for a few hours, scrolling is working fine. I will go ahead and swap Dacal's files anyways to test it also.

    Or should I wait...
    The new files are better i think (i have added a "dont move" transition to reinitialize the img position), but i don't think it's the problem. Not sure what is causing this issue... Strange, for me me the scrolling never stop... No matter the version i use.

    My walls still haven't stopped working since this am.. What could be different on my phone?
    Same, no issue for me.
    Last edited by Dacal; 2013-07-01 at 09:51 PM.


    My themes : Jade HD, Silex HD, BaSalt HD,ToPaz
    All are on Cydia and/or Theme It.
    2013-07-01 09:48 PM
  8. Simon's Avatar
    Using it all day (now with Dacal files and the notmove class) and haven't noticed it stopped scrolling since that first time this morning.
    2013-07-01 09:57 PM
  9. bliken's Avatar
    @Dacal....yeah i know it moves slowly which is great, but it does stop until the wall changes and the scrolling starts again..
    not using any accelerator tweaks

    i don't mind as it starts again when the walls change

    i am using it on my SB.....changed the widget.html to Wallpaper.html (not sure that makes a difference)
    2013-07-01 09:57 PM
  10. Dacal's Avatar
    @Dacal....yeah i know it moves slowly which is great, but it does stop until the wall changes and the scrolling starts again..
    not using any accelerator tweaks

    i don't mind as it starts again when the walls change

    i am using it on my SB.....changed the widget.html to Wallpaper.html (not sure that makes a difference)
    No, no difference. WTF ?? .

    Sincerely, i can't reproduce this problem on my phone...

    Using it all day (now with Dacal files and the notmove class) and haven't noticed it stopped scrolling since that first time this morning.
    Thx Simon. So at least for you, it's working...


    My themes : Jade HD, Silex HD, BaSalt HD,ToPaz
    All are on Cydia and/or Theme It.
    2013-07-01 10:01 PM
  11. ferlop15's Avatar
    It hasn't stopped for me either, an hour in, but damn, it's sooooo sloooowwww! and I like it!
    2013-07-01 10:28 PM
  12. NewD's Avatar
    Sincerely, i can't reproduce this problem on my phone...
    Neither can I..
    Thx Simon. So at least for you, it's working...
    And for me..

    My hunch .. A tweak conflict....:grinney:

    It hasn't stopped for me either, an hour in, but damn, it's sooooo sloooowwww! and I like it!
    The slowness of the walls moving takes away the feel for me that I need to have the sun and moon moving with the background. I think Ian really made a good choice there with the super slow walls. Though I am going to make a mod of it for the 160sec movement of the walls from left to right and back and have the sun and moon move with the background. I just like that look and feel as well. I'll still use Ian's 15 minute walls. They'll just be moving quicker.

    I know I haven't said it yet, Ian, but FANTASTIC JOB ON 6.3 WITH THE SCROLLING, BRO! And I can't wait to see the sunset effect tonight.
    Last edited by NewD; 2013-07-01 at 10:34 PM.
    2013-07-01 10:30 PM
  13. RKO1195's Avatar
    Just put it on and it's working fine but it is slow lol maybe turn it up a notch not much though
    2013-07-01 10:37 PM
  14. ferlop15's Avatar
    @Ian, I really commend you on these wallpapers....I'm just blown away, really!....these are not your usual run-of the-mill walls, and I know wallpapers, Lol.....Fantastic job, brother!

    **edit.....after a re-spring to start all over....I do seem to be experiencing what you describe.....It seems as if the scrolling walls are struggling and at times stop but then continue.**
    Last edited by ferlop15; 2013-07-01 at 11:07 PM.
    2013-07-01 10:49 PM
  15. Steph53940's Avatar
    Sorry Im a lil late

    Attachment 643868
    ok my friend i go to see
    2013-07-01 11:12 PM
  16. Steph53940's Avatar
    …or that one

    Attachment 643869
    ok ok and thanks
    2013-07-01 11:15 PM
  17. King_O_Hill's Avatar
    I do notice what seems to be on occasion, a slight jitter depending what is flying by on the screen, but I also have everything turned on too. Otherwise it has worked great. I will try it with Dacal's fix too.

    Check out WW3 for iOS 9/10 - Widget-Weather 3.0
    2013-07-01 11:47 PM
  18. bliken's Avatar
    great....I am not the only one this is happening to..

    @Ian, I really commend you on these wallpapers....I'm just blown away, really!....these are not your usual run-of the-mill walls, and I know wallpapers, Lol.....Fantastic job, brother!

    **edit.....after a re-spring to start all over....I do seem to be experiencing what you describe.....It seems as if the scrolling walls are struggling and at times stop but then continue.**
    2013-07-02 12:05 AM
  19. Steph53940's Avatar
    …or that one

    Attachment 643869


    and btw,

    Thank You



    tomorow i make a forecast bg for j0k3r
    Last edited by Steph53940; 2013-07-02 at 01:04 AM.
    2013-07-02 12:45 AM
  20. NewD's Avatar
    So Marty/Ian, What should I be noticing as the sunset comes on in my area? Will there be an orange aspect to the sky? A dark aspect to the image that Ian created when it's closer to sunset? Any thoughts?

    EDIT:
    Damn I LOVE these new walls, Ian!!!!'

    Last edited by NewD; 2013-07-02 at 02:02 AM.
    2013-07-02 01:41 AM
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD