1. thazsar's Avatar
    Apple also said a smaller ipad would be ridiculous
    That was also before Steve passed away so now they (Apple) has to think on their own!

    Now...if Schiller leaves, then we might see a cheap iPhone emerge
    2013-01-15 06:55 PM
  2. gotgbus's Avatar
    "Apple iphones are going cheap that Ni44as wanna find them"
    Tim cook said "that shii cray"
    2013-01-15 07:03 PM
  3. thevmax's Avatar
    After thinking about this...
    Considering the sheer amount of users in China,
    they might just make a Chinese Version of the Chinese Version...
    just for use in China!
    2013-01-15 07:31 PM
  4. mlee19841's Avatar
    I thought Apple had confirmed that there would be no cheaper iPhone?
    +1 read it somewhere to.
    2013-01-15 09:24 PM
  5. fanboyfanboy's Avatar
    +1 read it somewhere to.
    I read it on gizmodo
    2013-01-15 09:54 PM
  6. Swatme101's Avatar
    I can't wait til these half-assed rumors get smacked down harder than the 3 years of original iPad mini rumors. It just ain't going to happen.
    2013-01-15 11:52 PM
  7. MXCO's Avatar
    MMI going nuts without a jailbreak hahaha.
    "You may say I'm a dreamer, but I'm not"
    2013-01-16 01:49 AM
  8. Donnutt's Avatar
    I can't wait til these half-assed rumors get smacked down harder than the 3 years of original iPad mini rumors. It just ain't going to happen.
    Agreed. However it seems these rumors just won't die. What "they" really want us a new "different" iPhone and for it to be cheaper than $200. Not gonna happen.
    2013-01-16 02:20 AM
  9. Mrteacup's Avatar
    I come to this website because its made for non-newbies or people who know apple, you guys are supposed to be a news filter for this crap and only post the good reliable info. With your opinions that make sense etc.
    2013-01-16 02:27 AM
29 12
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD