User Tag List

  1. StealthBravo's Avatar
    ^ if you have any energy left my button is always here
    2009-06-05 03:57 PM
  2. mr.sparky's Avatar
    lol. I'm taking a break from jackhammering a walk way and installing pavers it going to look really nice when I'm done. The things you'll do for a line of credit at the apple store. I love the barter system.
    2009-06-05 04:00 PM
  3. StealthBravo's Avatar
    Sweet! It's worth it for that MacBook
    2009-06-05 04:02 PM
  4. 24trepid's Avatar
    I'm gonna blow both of your Thanks button's up ........
    Follow me on Twitter ... http://www.twitter.com/iTooCrzy

    Smack That Thanks Button .........
    2009-06-05 04:13 PM
  5. StealthBravo's Avatar
    2009-06-05 04:17 PM
  6. Brandon's Avatar
    I cannot wait for Sunday! Whoever wins is going to be so lucky!
    2009-06-05 04:20 PM
  7. sactownstar's Avatar
    Hit my thanks button over and over and over.
    2009-06-05 04:43 PM
  8. 24trepid's Avatar
    Hit my thanks button over and over and over.
    I just smacked the crap out of your Thanks button .........
    Follow me on Twitter ... http://www.twitter.com/iTooCrzy

    Smack That Thanks Button .........
    2009-06-05 10:16 PM
  9. Bo Troxell's Avatar
    I just smacked the crap out of your Thanks button .........
    don't stop crap smackin'
    smaller sig.png
    2009-06-05 10:18 PM
  10. iGuy's Avatar
    I reckon Brandon should win now.

    Hey, his case is fuc*ed and he's only 15 & can't afford another, so give the lad a break!

    Stealth* has a real Girlie case, but then he bought it in the 1st place so he deserves to have to keep it! Plus he's never taken it out of the box.

    And 24Trepid is just trying to be a pimp by saying he'll hit your "Thank You" button loads of times!

    *I said Stealth But I meant Zwayne* Doh!
    Last edited by iGuy; 2009-06-06 at 12:31 AM.
    2009-06-05 11:44 PM
  11. Zwayne's Avatar
    Stealth has a real Girlie case, but then he bought it in the 1st place so he deserves to have to keep it! Plus he's never taken it out of the box.

    ^^^Hmmmmmm......
    2009-06-05 11:47 PM
  12. StealthBravo's Avatar
    +1
    2009-06-06 12:00 AM
  13. iGuy's Avatar
    "Burgundy" is not a colour, and it's surely not something an iPhone should be covered in?

    2009-06-06 12:06 AM
  14. StealthBravo's Avatar
    I agree but I didn't post a pic of a case. I don't own one
    2009-06-06 12:10 AM
  15. iGuy's Avatar
    Oops! My apologies.

    It was Zwayne. Sorry Stealth.
    2009-06-06 12:20 AM
  16. Zwayne's Avatar
    "burgundy" is not a colour, and it's surely not something an iphone should be covered in?

    :d
    i agree but i didn't post a pic of a case. I don't own one :d
    ^^^^lmmfao.......
    2009-06-06 12:21 AM
  17. StealthBravo's Avatar
    Oops! My apologies.

    It was Zwayne. Sorry Stealth.
    I don't like the feel of a case or screen protection.
    2009-06-06 12:34 AM
  18. Bo Troxell's Avatar
    I don't like the feel of a case or screen protection.
    you should always use protection, and I thought I was was a dip shiat.
    smaller sig.png
    2009-06-06 12:41 AM
  19. StealthBravo's Avatar
    ^ HAHA. Not on my iPhone! That other stuff just messes up the whole experience.
    2009-06-06 12:43 AM
  20. Zwayne's Avatar
    you should always use protection, and i thought i was was a dip shiat.
    lol.....

    ^ HAHA. Not on my iPhone! That other stuff just messes up the whole experience.
    ^^^STD.....Do you need a check up call your locate Health Department.
    Last edited by Zwayne; 2009-06-06 at 12:50 AM. Reason: Automerged Doublepost
    2009-06-06 12:50 AM
182 ... 23456 ...

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD