User Tag List

  1. Bo Troxell's Avatar
    yeah, that what she said
    smaller sig.png
    2009-06-06 02:59 AM
  2. Brandon's Avatar
    Hey, no favoritism bro.
    I want that dang case. I got a new flippen cpjr awesomeized 3G with a broken case my dad gave to me.
    So, play fair and let me win.
    He's 15 and no job but can afford a 3G, "flag on the play"
    I call BS buddy. lmao
    I got my iPhone as a present for my birthday last year. Have you ever heard of gifts? I also make allowance which I do save up to buy things that I like. Stop being so competitive, whoever win's deserves it.. Of course, I want to win, everybody does.. You don't have to accuse people of lieng.. It's obvious I want to win, that's why I posted. I just told the owner of the thread why I need a case.
    Last edited by Brandon; 2009-06-06 at 04:56 AM.
    2009-06-06 04:52 AM
  3. StealthBravo's Avatar
    ^ blkcadi got told. Good for you kid. I hope you win.
    2009-06-06 04:55 AM
  4. Zwayne's Avatar
    I got my iPhone as a present for my birthday last year. Have you ever heard of gifts? I also make allowance which I do save up to buy things that I like. Stop being so competitive, whoever win's deserves it.. Of course, I want to win, everybody does.. You don't have to accuse people of lieng.. It's obvious I want to win, that's why I posted. I just told the owner of the thread why I need a case.
    She was just joking....no harm no fowl....
    2009-06-06 05:02 AM
  5. Bo Troxell's Avatar
    I got my iPhone as a present for my birthday last year. Have you ever heard of gifts? I also make allowance which I do save up to buy things that I like. Stop being so competitive, whoever win's deserves it.. Of course, I want to win, everybody does.. You don't have to accuse people of lieng.. It's obvious I want to win, that's why I posted. I just told the owner of the thread why I need a case.

    Wow. Accuse you of what?
    Chill out little buddy.

    Hope you win too. In fact if you don't win, I'll send you a case.
    I can afford to buy what ever I want so no worries.

    ^ blkcadi got told. Good for you kid.
    My buddy huh?
    Last edited by Bo Troxell; 2009-06-06 at 05:55 AM. Reason: Automerged Doublepost
    smaller sig.png
    2009-06-06 05:45 AM
  6. Zwayne's Avatar

    Wow. Accuse you of what?
    Chill out little buddy.

    Hope you win too. In fact if you don't win, I'll send to a case.
    I can afford to buy what ever I want so no worries.



    My buddy huh?
    ^^^I went to bat for you.....
    2009-06-06 05:49 AM
  7. StealthBravo's Avatar

    My buddy huh?
    Damn I was hoping you wouldn't see that. Can we still be friends? All drinks on me in Austin

    2009-06-06 05:53 AM
  8. Bo Troxell's Avatar
    Damn I was hoping you wouldn't see that. Can we still be friends? All drinks on me in Austin



    ya ya ya, tell it to the Pope, huh
    smaller sig.png
    2009-06-06 05:57 AM
  9. StealthBravo's Avatar
    ^ LMAO. I guess thats a no.
    2009-06-06 06:01 AM
  10. Bo Troxell's Avatar
    ^ LMAO. I guess thats a no.
    ok, I forgive you this time but............

    nope never mind, thought you'd have my back

    but instead you you you,

    I just can't even type wiping the tears from my eyes,

    how could you.............
    smaller sig.png
    2009-06-06 06:08 AM
  11. StealthBravo's Avatar
    ^ OMG. I'm wiping tears here myself.
    2009-06-06 06:13 AM
  12. Zwayne's Avatar
    Come here BO I will hold you and make you happy again......
    2009-06-06 06:14 AM
  13. Bo Troxell's Avatar
    Come here BO I will hold you and make you happy again......
    Ahhhhhhhhhh, I'll bet you would too, you dirty old man. lmao
    You'd better have some candy.
    smaller sig.png
    2009-06-06 06:18 AM
  14. Zwayne's Avatar
    Ahhhhhhhhhh, I'll bet you would too, you dirty old man. lmao
    You'd better have some candy.
    What kind of candy do you like? Better yet lets do some drinking.LOL
    2009-06-06 06:24 AM
  15. StealthBravo's Avatar
    Sorry, I messed up.


    Friends?
    2009-06-06 06:26 AM
  16. Bo Troxell's Avatar
    Sorry, I messed up.


    Friends?
    Okay, I forgive you,
    but next time, it's war Mr. Stealth Bravo, POS

    smaller sig.png
    2009-06-06 06:29 AM
  17. StealthBravo's Avatar
    OK, but you will be the dark side.

    2009-06-06 06:35 AM
  18. Bo Troxell's Avatar
    I ain't scared, better bring your A game buddy.
    smaller sig.png
    2009-06-06 06:42 AM
  19. StealthBravo's Avatar
    We will see next month.

    2009-06-06 06:46 AM
  20. Bo Troxell's Avatar
    We will see next month.

    This guy is so cute, nice find. Send me the link.
    smaller sig.png
    2009-06-06 06:56 AM
182 ... 45678 ...

Tags for this Thread

LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD