User Tag List

  1. Cowboy's Avatar
    No I just have like 5 tabs open twitter app iChat iTunes and a few other iPhone related things open
    2011-03-10 09:49 PM
  2. i.Annie's Avatar
    I'll say the 13" MBA really is much faster, played with the MBA at Best Buy Unfortunately out of my price range ATM.

    I'm impatient so I like the faster speed

    But yeah Wes, MBP is way awesome too. Let me know when you get it, I'll be excited for you until I get to buy mind lol.
    2011-03-11 12:09 AM
  3. Cowboy's Avatar
    It will probably be a few weeks but yeah I'll let you know
    2011-03-11 12:17 AM
  4. i.Annie's Avatar
    Same, a few weeks for me lol. Those MacBooks sure are pricey.
    2011-03-11 12:33 AM
  5. Cowboy's Avatar
    Yeah and I have my iMac I think I am going to try and sell
    2011-03-11 12:39 AM
  6. i.Annie's Avatar
    Lol didn't you just buy that? Why sell now?
    2011-03-11 12:40 AM
  7. Cowboy's Avatar
    I just want something portable
    2011-03-11 12:42 AM
  8. i.Annie's Avatar
    I don't know if you remember, but I told you so.

    I told you when you were deciding if you wanted that iMac if you should get a MacBook instead and I said MacBook bc you can take it everywhere and the iMac you could only see it at home!
    2011-03-11 01:03 AM
  9. Cowboy's Avatar
    I don't know if you remember, but I told you so.

    I told you when you were deciding if you wanted that iMac if you should get a MacBook instead and I said MacBook bc you can take it everywhere and the iMac you could only see it at home!
    I might keep it tho and just get an 11inch air tho idk yet got to see about my next few pay checks
    2011-03-11 01:14 AM
  10. i.Annie's Avatar
    Either way, as long as it's a Mac

    I'm getting 11 MBA bc it's cheaper too. I'm also worried about the screen size but I'd take that over a PC any day.
    2011-03-11 01:20 AM
  11. Cowboy's Avatar
    Either way, as long as it's a Mac

    I'm getting 11 MBA bc it's cheaper too. I'm also worried about the screen size but I'd take that over a PC any day.
    Yeah I'll just use it for web browsing and stuff on the couch I'll probably get a refurbished from apple for 850
    2011-03-11 01:22 AM
  12. i.Annie's Avatar
    Omg why didn't I think of that! I forgot about refurbished. Do you know if that's an online only thing? Or do they have some in retail stores or even better, in Best Buy?
    2011-03-11 01:24 AM
  13. Cowboy's Avatar
    Omg why didn't I think of that! I forgot about refurbished. Do you know if that's an online only thing? Or do they have some in retail stores or even better, in Best Buy?
    Online only
    2011-03-11 01:28 AM
  14. i.Annie's Avatar
    Ah, well no problem, I ask bc initially I needed to use partial debit card and partial credit card and can't do it online. But if it all totals under $900 I can use one method of payment.

    Are those always in stock or do I risk wanting to buy at a time where none are available?
    2011-03-11 01:30 AM
  15. Cowboy's Avatar
    There not always instock but they have been up there for a while so i don't think you have anything to worry about
    2011-03-11 01:33 AM
  16. i.Annie's Avatar
    Awesome. Youre so resourceful Wes lol. Thanks for answering my 1,000 questions.
    2011-03-11 01:34 AM
  17. Cowboy's Avatar
    No problem Annie
    2011-03-11 01:39 AM
  18. StealthBravo's Avatar
    Sounds awesome Annie
    2011-03-11 03:24 AM
  19. Cowboy's Avatar
    Did you ever buy an air stealth
    2011-03-11 03:25 AM
  20. i.Annie's Avatar
    Lol thank you SB
    2011-03-11 03:25 AM
83 1234 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD