1. cricketlang's Avatar
    Wow guys this looks great. i love it. Keep up the good work
    The beatings will continue until morale improves.
    2008-11-12 09:22 PM
  2. soooyq's Avatar
    Hows about updating your photos then! I'm fed up with looking at crabby half a photo by author
    2008-11-12 09:40 PM
  3. dale1v's Avatar
    Hows about updating your photos then! I'm fed up with looking at crabby half a photo by author
    what are you on about
    2008-11-12 09:48 PM
  4. Sullivan0930's Avatar
    looks good.
    2008-11-12 09:56 PM
  5. KelvinalF's Avatar
    love it!!1
    2008-11-12 10:49 PM
  6. lighter's Avatar
    exactly why i asked because I am at work and using this old computer =) will check when i get home....

    I think it's you
    and I.E. 6? lol
    2008-11-12 10:58 PM
  7. SuperJoker's Avatar
    Site looks great guys! Congrats!
    2008-11-12 11:01 PM
  8. Kyle Matthews's Avatar
    looks amazing. loads faster but soooo many ads haha...i understand you guys have to pay the bills
    Its the same amount we always had.

    is it just me or do you have to scroll really far down to see the news on the main page? i'm using ie 6.0 at work..
    Hmm I don't see that. I'll check into IE6. Might be time to upgrade.
    .


    ↑ ↑ ↓ ↓ ← → ← → B A [select] [start] Kyle Matthews
    2008-11-12 11:27 PM
  9. nickh's Avatar
    Fantastic new look, love the blue & the layout, nice clean look.
    Well done guys.
    iPhone 4 | iMac 24" | MacBook Pro 15" | ATV | iPod Classic | Time Capsule | iPad 16 Gb |
    2008-11-12 11:36 PM
  10. ericidle's Avatar
    the new look is great but I foolishly set it back to the orignal with the settings and the bottom of the page now I cant see how to set it back to the new version. Has anyone figured this out yet?
    Eric's iPhone 4 4.01 offically unlocked
    2008-11-13 12:24 AM
  11. Cody Overcash's Avatar
    the new look is great but I foolishly set it back to the orignal with the settings and the bottom of the page now I cant see how to set it back to the new version. Has anyone figured this out yet?
    http://www.modmyi.com/forums/index.php?styleid=71

    Click that link. I'll add in a style chooser to the old design tonight or sometime soon.
    2008-11-13 12:30 AM
  12. one1's Avatar
    I like the moderating buttons
    I know they are so...... oh...... no wait.
    2008-11-13 01:55 AM
  13. Zwayne's Avatar
    Awesome job on the layout and colors scheme!!!! Real easy on the eyes!!!

    Thanks Guys
    2008-11-13 02:03 AM
  14. Shimizu1006's Avatar
    wow. so fancy shmancy. love the new logo and al of this! great work. It seems to load a lot fater too!
    Sent From My iPhone
    2008-11-13 03:44 AM
  15. chetiboy's Avatar
    the new design clears up the site. it's less intimidating to read. thanks ModMyi!, great update
    2008-11-13 04:48 AM
  16. mac-mini's Avatar
    New IP button has been found
    2008-11-13 04:55 AM
  17. wePhone's Avatar
    Lov the new look - alot. I like how all these sites are changing their looks, TUAW, ZodTTD, and now this. Truely ossom.
    2008-11-13 04:58 AM
  18. heath_rox's Avatar
    hmm i dont know if i like it, its just not the same to me. anyways it looks stunning and amazing i think it's because im not used to it
    "Its better to be a pirate than join the navy"Steve Jobs
    2008-11-13 07:27 AM
  19. tattoojack's Avatar
    SEARCH FEATURE SUCKS!

    i was unlocking for a friend and forgot to autolock never before bootneutering and it lock screened!
    now i cant find ANY posts with search that will tell me how to fix it!!!!
    DAMN!

    does look sweet tho.
    please fix search soon!
    Last edited by tattoojack; 2008-11-13 at 07:59 AM.
    2008-11-13 07:54 AM
  20. Cody Overcash's Avatar
    SEARCH FEATURE SUCKS!

    i was unlocking for a friend and forgot to autolock never before bootneutering and it lock screened!
    now i cant find ANY posts with search that will tell me how to fix it!!!!
    DAMN!

    does look sweet tho.
    please fix search soon!

    put a * after the words in your search and have at least 3 letters.

    we'll be redoing google search as the main search for the site in the next couple days.
    2008-11-13 09:12 AM
101 12345 ...
LINK TO POST COPIED TO CLIPBOARD
We have updated our Privacy Policy and Terms & Conditions. Please check them out.